1. Dostawa:
1.1. Wszystkie przesyłki realizujemy za pośrednictwem naszego partnera logistycznego InPost. Niniejsze warunki wysyłki i zwrotów z InPost mają na celu uregulowanie procesu dostawy oraz zwrotów zakupionych towarów poprzez paczkomaty oraz zapewnienie Ci jasności i przejrzystości.
1.2. Czas realizacji zamówienia
Realizację zamówienia rozpoczynamy od momentu zaksięgowania pieniędzy na koncie Sklepu internetowego.
1.2.1. Zazwyczaj trwa to do 24h dla przelewów standardowych. Czas ten może ulec wydłużeniu do trzech dni, jeżeli zamawiasz w weekend.
1.2.2. Jeżeli wybrałeś płatności za pośrednictwem naszego partnera Autopay wówczas przystępujemy do realizacji zamówienia od razu.
1.2.3. Jeżeli wybrałeś opcję za pobraniem, wówczas przystępujemy do realizacji zamówienia od razu. Pamiętaj jednak, że ten rodzaj wysyłki jest droższy i zarezerwowany dla naszych stałych klientów.
1.2.4. Czas dostawy zamówienia to zwykle 1-2 dni robocze od zaksięgowania środków na naszym koncie.
1.3. Dostawa Kurier InPost:
Przesyłki są dostarczane bezpośrednio pod wskazany adres. Kurierzy InPost dostarczają przesyłki w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku. Kurier podejmie 2 próby doręczenia przesyłki. Jeśli paczki nie uda się doręczyć, zostanie ona odesłana do nadawcy.
1.4. Dostawa Paczkomat InPost 24/7:
Po złożeniu zamówienia wybierasz, do którego paczkomatu przesyłka zostanie dostarczona. Zamówienie będzie na Ciebie czekało przez 48h. Po upływie tego czasu zostanie zwrócone do nadawcy.
1.5. Wysyłki za pobraniem
Wysyłki za pobraniem są dostępne tylko i wyłącznie dla naszych stałych klientów. Jeżeli robisz zakupy pierwszy raz użyj innej metody płatności.
2. Koszty dostawy:
Koszt dostawy zależy od wybranej metody dostawy. Szczegółowe informacje dotyczące kosztów dostawy są podawane podczas procesu składania zamówienia.
2.1. Przesyłka kurierska InPost : 18 zł
2.2. Paczkomaty InPost : 16 zł
2.3. Kurier InPost za pobraniem: 21 zł
2.4. Koszt dostawy zamówień powyżej 250zł wynosi 0zł.
3. Śledzenie przesyłki: Po nadaniu przesyłki otrzymasz e-mail z potwierdzeniem oraz informacjami śledzenia, dzięki którym będziesz mógł śledzić status swojej przesyłki online.
4. Zwroty Masz 30 dni na zwrot bez podawania przyczyny. Jednak będziemy Ci wdzięczni za informację co poszło nie tak, żebyśmy na przyszłość uniknęli błędów. Koszt wysyłki zwrotu leży po Twojej stronie, chyba że zwrot jest spowodowany wadą produktu lub innym naruszeniem umowy przez nas umowy. Formularz zwrotu znajdziesz tutaj.
5. Reklamacje:
5.1. W przypadku otrzymania wadliwego produktu możesz złożyć reklamację w terminie do 30 dni. Odpowiemy na nią w terminie 14 dni od jej otrzymania.
5.2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych lub innych wad powstałych podczas transportu powinny być zgłoszone do działu obsługi klienta InPost za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej operatora..
6. Obowiązki klienta:
6.1. Twoim obowiązkiem jest podanie nam poprawnych danych kontaktowych. Tylko wtedy będziemy w stanie zrealizować i dostarczyć Twoje zamówienie.
6.2. Przy odbiorze paczki sprawdź, czy nie została ona uszkodzona w transporcie. Jeśli tak się stało, postępuj zgodnie z punktem 5.2 Warunków dostawy.