w3c

w3c

1.      Informacje ogólne

1.1.  Witaj! Oto strona naszego regulaminu. Wiemy, że czytanie regulaminów nie jest dobrą zabawą, jednak warto to robić. Dowiesz się dzięki temu, czego możesz oczekiwać od nas i czego my będziemy oczekiwać od Ciebie. Żeby wszystko było jasne, to gdy piszemy „my”, „nas”, „xoni”, „butik” mamy na myśli naszą firmę czyli xoni butik Barbara Zawiła.

1.2.  Ten regulamin dotyczy zamówień składanych poprzez naszą stronę internetową, zwanej od teraz „Sklep internetowy”.

1.3.  Składając zamówienie, akceptujesz warunki tego regulaminu, czyli „Regulamin” – jak będziemy go dalej nazywać. Dlatego przed złożeniem zamówienia dobrze zapoznaj się z jego treścią.

1.4.  Zakupy w naszym sklepie mogą robić wyłącznie osoby, które mają prawo do zawierania umów, czyli musisz mieć ukończone 18 lat i nie mieć opiekunów prawnych. Musisz mieć także działający adres e-mail oraz podać adres dostawy na terenie Polski.

1.5.  Mamy prawo modyfikować Regulamin, jednak w przypadku dokonywania zakupu zawsze obowiązuje wersja zaakceptowana przez klienta podczas składania zamówienia. Wszystkie najnowsze zmiany zawsze będą widoczne w aktualnej wersji Regulaminu opublikowanego w Sklepie internetowym. Zmiany Regulaminu będą obowiązywać od momentu, w którym zaakceptujesz Regulamin, tj. dokonasz nowego zakupu. Oznacza to, że możemy – i prawdopodobnie będziemy – od czasu do czasu modyfikować ten Regulamin, zaglądaj tu więc co jakiś czas, by pozostawać na bieżąco.

2.      Ceny i koszt dostawy

2.1.  Ceny podane w Sklepie internetowym zawierają podatek VAT, natomiast nie zawierają kosztu dostawy. Całkowity koszt zamówienia, włącznie z kosztem dostawy, będzie widoczny podczas finalizacji zakupu.

2.2.  Cena dostawy jest wyświetlana na etapie finalizacji zamówienia podczas wyboru rodzaju dostawy. Standardowy koszt dostawy to 16zł. Dla zamówień powyżej 250zł koszt dostawy bierzemy na siebie.

2.3.  Od czasu do czasu możemy oferować promocje, kody rabatowe, upominki oraz inne niespodzianki. Takie oferty obowiązują tylko w wyznaczonym terminie i na określonych warunkach. Ofert nie można łączyć z innymi obniżkami, o ile nie zaznaczono tego wyraźnie w Sklepie internetowym.

3.      Składanie zamówień

3.1.  Chcesz złożyć zamówienie? Świetnie! Oto, jak to zrobić. Klikasz przycisk „Dodaj do koszyka”, aby zebrać wszystkie wybrane produkty w koszyku. Potem możesz przejrzeć zamówienie na stronie koszyka i ewentualnie usunąć niektóre produkty, zanim przejdziesz do finalizacji zamówienia. W momencie kliknięcia przycisku „Kupuję i płacę” oraz złożenia zamówienia, składasz wiążącą ofertę zakupu produktów z koszyka. Zależnie od wybranej metody płatności może być wymagane wykonanie jeszcze innych kroków.

3.2. Jeśli jedyny egzemplarz zamówionego przez Ciebie produktu jest wadliwy i nie mamy więcej zapasów, możemy nie być w stanie zatwierdzić zamówienia. Gdyby tak się stało, poinformujemy Cię o tym niedługo po wysłaniu automatycznego e-maila z potwierdzeniem – ale oczywiście przed zaakceptowaniem zamówienia i wysłaniem potwierdzenia nadania.

3.3.  Gdybyśmy otrzymali już płatność za takie zamówienie, podejmiemy próbę zwrotu wpłaconej kwoty za pomocą tej samej metody, którą dokonano płatności. Jeśli z jakiegokolwiek powodu będzie konieczne użycie innej metody, skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia sposobu zwrotu płatności.

4.      Metody płatności

Tutaj znajdziesz informacje o sposobach płatności.

4.1.  Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A

4.2.  Dostępne formy płatności:

4.2.1.     Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro

4.2.2.     Przelew internetowy

4.2.3.     Blik

4.2.4.     Przelew standardowy

4.3. Szczegółowy opis płatności znajdziesz tutaj.

5.      Dostawa

5.1.  Zastanawiasz się, kiedy dotrze Twoje zamówienie? Przed finalizacją zamówienia zobaczysz informacje o dostępnych metodach dostawy na Twój adres, ich koszcie oraz szacowanym czasie dostawy po tym, jak potwierdzimy przyjęcie zamówienia.

5.2.  Czasem coś Ci wypadnie i zapomnisz odebrać zamówienie lub nie oddzwonisz do kuriera. Spokojnie, każdemu może się zdarzyć. Jeśli jednak nie uda się dostarczyć paczki pomimo dwóch prób doręczenia lub nie odbierzesz jej w wybranym punkcie po otrzymaniu dwóch przypomnień, zamówienie wróci do nas.

5.3    Szczegółowy opis zasad dostawy znajdziesz tutaj.

6.      Zwroty

6.1.  Coś nie pasuje? Rozmyśliłeś się? Nie ma sprawy! Zgodnie z przepisami UE dotyczącymi ochrony konsumentów masz prawo zrezygnować z całego zakupu lub jego części bez podawania przyczyny, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Dodatkowo dajemy Ci 16 extra dni na ewentualny zwrot zamówionych produktów. Oznacza to, że masz łącznie 30 dni na dokonanie zwrotu i nie musisz podawać żadnej przyczyny!

6.2.  Jak to zrobić? Na dobry początek poinformuj nas o tym fakcie: telefonicznie ( 606-611-884), mailowo ([email protected]) lub poprzez Messenger na naszym funpage na Facebooku ( https://www.facebook.com/xonibutik ).  Wypełnij formularz zwrotu ( znajdziesz go tutaj) i odeślij zamówienie na nasz adres:

xoni butik
ul. Senatorska 271
35-317 Rzeszów

Pamiętaj, żeby dołączyć do zwrotu wypełniony formularz i paragon.

6.3.  W tym przypadku koszt wysyłki jest po Twojej stronie.

6.4. Pieniądze zwrócimy za pomocą metody płatności, która została użyta podczas składania zamówienia – najszybciej, jak to możliwe, ale najpóźniej w ciągu 14 dni od momentu odebrania zwrotu towaru lub przedstawienia nam przez klienta dowodu nadania zwrotu.

6.5.  Otrzymasz pełen zwrot kosztu odesłanych produktów.

7.      Nasze zobowiązania

7.1.  Dokładamy wszelkich starań, żeby informacje przedstawione w Sklepie internetowym były aktualne, pełne i zgodne ze stanem faktycznym. Czasem może się jednak zdarzyć, że informacje mogą być niekompletne, niezgodne ze stanem faktycznym lub nieaktualne. Jeśli tak się stanie i możesz sobie zdawać z tego sprawę lub zdajesz sobie z tego sprawę, wówczas takie informacje nie są dla nas wiążące.

7.2.  Robimy wszystko, by odpowiednio prezentować i opisywać cechy produktów dostępnych w Sklepie internetowym. Zwróć uwagę na fakt, że kolor produktu może wyglądać trochę inaczej na różnych ekranach. Wymiary naszych produktów są szacunkowe mają lepiej odzwierciedlać cechy modelu lub fasonu danego elementu odzieży. Nie gwarantują one, że faktyczne wymiary otrzymanego produktu będą identyczne, ponieważ wymiary gotowego produktu mogą się różnić zależnie od użytego materiału. Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić. Zapoznaj się z treścią sekcji 6 (Zwroty).

7.3.  A co jeśli rzeczywistość nas zaskoczy i wydarzy się naprawdę coś niespodziewanego? Gdy dojdzie do zdarzeń, na które naprawdę nie mamy wpływu nasze zobowiązania przestają obowiązywać. Takimi wydarzeniami są: działania oraz pomyłki rządowe, nowe ustawodawstwo, konflikty dotyczące prawa pracy, wojnę lub zagrożenie wojną, poważne naruszenia porządku publicznego, akty sabotażu, ekstremalne warunki pogodowe, pożary, eksplozje, pandemie, epidemie, wirusy oraz katastrofy naturalne. Jeżeli wystąpi, któreś z tych zdarzeń, nie będziemy mieć obowiązku rekompensowania klientom żadnych szkód. Natomiast Ty jako klient masz prawo w takich okolicznościach do anulowania zamówienia.

8.      Informacje o firmie

xoni butik Barbara Zawiła
ul. Senatorska 271
35-317 Rzeszów

REGON: 382391125 NIP: 8133475108

tel.: 606-611-884
e-mail: [email protected]

Boxed:

Sticky Add To Cart

Font: